Logo Holeby Landsbyordning

Hverdagen i SFO

Når børnene har fri fra skole, går de i SFO, hvor de selv krydser sig ind på skærmen.

Børn leger i klatretårn

Der er mulighed for aktiviteter og leg enten i vores to lokaler eller på vores store legeplads, hvor man kan klatre, cykle spille bold og meget mere. Vi tilbyder også aktiviteter i værksteder eller ved vores dejlige bålsted. SFO har netop indkøbt materialer til brug ved bålet.
Der vil være mulighed for kreative aktiviteter f.eks fremstilles der mange ting i vores kreative værksteder, især op mod jul.
Om eftermiddagen tilbyder vi børnene et mellemmåltid som spises inde eller ude.

SFO'en har også åbent om morgenen, hvor både SFO børn og Klubbørn er samlet. Der bliver åbnet i det ene lokale i SFO'en, og der er mulighed for at komme ud på legepladsen. Der tilbydes morgenmad til de elever, der ikke har spist hjemmefra. Morgenerne foregår primært med spil, tegning, Lego og andre rolige aktiviteter.