Transport (Skolepatrulje, bus, kys og kør, m.m.)

Kys og kør

Landsbyordningen har arbejdet på at forbedre de trafikale forhold foran skolen. Derfor har vi fået anlagt en kys og kør plads. Her kan man holde ind og sætte sine børn af uden at skulle parkere. Til gengæld beder vi indtrængende om at man kun parkerer i de opmærkede båse. Enten i forbindelse med Kys og kør pladsen, eller på modsatte side af vejen.

Bus og buskort

Der kører flere busser til og fra skolen.  Det er muligt at få et skolekort hvis visse betingelser i forhold til skoledistrikt og afstand er opfyldt.

Nederst på siden kan du klikke dig videre til kørerplaner for de enkelte ruter, og til Kommunens regler vedr. bustransport.

" elever bruger smartboardKlik her for at læse om bustransport på Lolland Kommunes hjemmeside

Busser der kører fra og til Holeby Landsbyordning:

Rute 723  klik her for at se ruteplan for rute 723 på moovitapp.com

Rute 752 klik her for at se ruteplan for rute 752 på moovitapp.com